Asena2610 Kesinlikle özel..Hele burda okuduğum devlet hastanesi maceralarından sonra asla gitmem.Allah düşürmesin yani..Her devlet hastanesi öyle değildir tabi ama çoğu için kötü duyumlar aldım..Özele git ama odaları kontrol et derim.Kuzenim saçma sapan bir özelde doğum yaptı kaldığı oda pisti mesela kontrol etmemiş hiç..Odalarını vs gez canım öyle kararını ver her özel de iyi değil tabiki🌸