Sevdeselcen adetim bi gün gencine kan testi yaptım 9.15 cıktı saglık Ocagında adetim in gecikmesinin 7 günü hastaneye gittim 87.92 cikti 7 gün sonra tekrar doktoruma cıktım 1789 cıktı artık gayet ıyı dedi sadece geç döllenme olmuş 10 gün sonra tekrar kontrole gidecektim ama gidemedim o yüzden saglık Ocagında artısı kontrol etmek için kan testi yaptırdım 10000 bin cıktı sonucum cok mutlu oldum ya haftaya gidecem inşallah bebişimi görürüm cok heyecanlıyım. 7 haftalık inşallah görünür