HazelSeren Kızlar bende hiçbir belirti yok 8 haftadayken 2 kere mide bulantısı oldu ve ara ara kasık ve bel agrım oluyor fakat bulantı artık yok sızde durum ne ? 😊
alyavetuna HazelSeren aynı bend3 de çok şükür sıkıntı yok unutuyorum bile çok şükür sağlıklı olsunlarda ❤
Busimss HazelSeren bizde 10+5 iz minnosumla ama hamileliğimin ilk gününden beri masallah sadece göğüs hassasiyetim var canım onun dışında iyiyim çok şükür ☺️
Kubosss HazelSeren her gören bana kızın olacak diyor bende öyle hissediyorum ama bünye meselesi tabi bunlar hayırlısı neyse o olsun 🙈
HazelSeren Kubosss banada aksi herkes erkek diyor 😊 benım içime doğanda o tabi anne hissi kuvvetlidir derler 😊😊
Berary Benimde yoktu 10 haftaya kadar herkese yaydım midem bulanmıyor rahatım diye şimdi birşey yesem midem bulanıyor bazı günler iyi bazı günler kötü 11 haftalık olduk bugün
Mervecrinim HazelSeren yok ya sanmıyorumm hıc kusmayan kusmuyo ben ne ysem anında çıkıyo artık yoruldumm çok zorr
Busimss HazelSeren o genetikmis ama kuzum benim annem de de hiç olmamış ablamda da olmadı Çok şükür bende de olmuyor :) annelerden kızlara geçermiş