Çok istediğim..her şeyi tastamam..kalbi pıtır pıtır atan bebeğim yarın yaşamayacak.Zaten bu zamana da çok zorluklarla geldik ve çok acılar yaşadık.Ama tamam değil devammış çekilecek çile.2 kez gelişimini durdurup düşmesini sağlamak için vurulan iğnelere rağmen bebeğim Cumartesi’den beri de büyümeye devam etmiş.Ama o büyüdükçe benim hayatım riske giriyor.Ve malesef beni ölüme yaklaştırmadı onun benden ayrıldıktan sonra yaşayacağı anlamına da gelmiyor..Bu yüzden sabah ameliyat ile alınacak,tabi tüpümden de olacağım.Allah bir an önce toparlanmamı ve sağlıkla tekrar gebe kalıp,anne olmamı nasip etsin.Çok acı