Secil3455
Benim annem hep zeytin yağ kullanmış,Ablam acı badem kullanmıştı. Ben de karışık bi yağ aldım freiöl” diye. (Almanya’da yaşıyorum) içinde bi sürü yağ var. 38.haftadayım hiç çatlağım yok annem ve ablam gibi. Yani benim anladığım ne yağı olduğunun bi önemi yok. Vücut tipinin deri esnekliğinin de el vermesiyle ve sık sık yağlayıp ara ara nemlendirmekle çatlaksız doğuruyorsunuz.