Sinm Kızlar merhaba 9+5 olduk ama 3 gündür ishalim ve çok affedersiniz rengi değişik biraz korkuyorum biraz bide geçmesi için önerileriniz varsa benimle paylaşır mısınız ? Hayırlı ramazanlar
Mamiii20 Sinm su kaybı yaşadığın için acile git bence serumla takvşye al ama evdede toz nişastayı suyla karıştırıp içebilirsin muzda işe yarıyor ve haşlanmışmpatates ama doktorada git mutlaka
Sivasgelini Sinm canim turk kahvesine tozuna yani 2-3 damla limon sık yut onu 1 cay kasigi seni rahatsiz etmicek sekilde hemen toparlarsin allahin izniyle birde tuzsuz haslanmis patates
Mamiii20 Sinm Düşük tehlikesi olurmu bşlemiyoeum inan ama git doktora bende o haftalarda ishal olmuştum şiddetli geçmeyen serum vermişlerdi vücudum susuz kaldığı için şimdi 37+4 oldum iki gündür ishalim saydıklarım geçirmedi eşim işten gelince gidicem acile
sevdicek Canım korkma ben de o12. Haftada ishal oldum 5 6 gün geçmedi. Doktor prebiyotik ilaç vermişti ama yine de iyileşme sürecim epey geç oldu. Doktorum ishalin bebek üzerinde olumsuz bir etkisi yok sadece susuz kalma demişti. Şu an gayet iyiyiz endişelenme sen de :)
Ayguns Bence doktora gidin direk. Bende pazar gününden beri ishaldim salı günü doktorum reflor diye bi ilaç verdi anında işe yaradı çok şükür rahatladım. Daha fazla sıvı kaybetmeyin doktora gidin. Hem ishal yararlı bakterilerinde yok olmasına sebep oluyor