Trabzon ilk 3 ay kullandım.Bırakırken tedirgin oldum ben de ya bir şey olursa diye ama çok şükür olmadı.Perinatolog gebelik başladıktan 1 hafta sonra bile kesilse sıkıntı olmaz aslında ama evham yapıp aşırı önlem alıyoruz demişti bana.Korkmayın bir şey olmaz Allah ın izniyle.🙏🏻🌷