Kuzusuuu sevgitekes son reglmin ilk gününü girdm takvime o hesaplıyo doktorumda aynı şeyi söylüyo. Hatta geçm hafta 17 idim. Şuan 18+4 üm. Geçen hafta kontrolmde 17 hafta olmama rağmen doktor bebekb18+3 demişti 🤔
Minedy papatyaaaaa benim 14. Haftada erkek denildi 18. Haftade kız denildi ama ikisi farklı dr valla bilmiyorum cinsiyeti ne acayip merak ediyorum
papatyaaaaa Minedy sende bekle 20. Haftaları geçsin dediğim gbi yanılma payları çok oluyor hangisi hayırlısı ise o olsun 🥰
Deletedmom143 Kuzusuuu evet evet ben gec oyrendim canim o uzden bilemiyordum hangi renk alayim minigime😍
Ftmemne Reina 12. Haftada gittim karın yağın çok görüntü iyi değil dedi. Birşey göremedim ama kız gibi dedi. Ancak birşey göremediğim için kıza benzetmişte olabilirim dedi yani saçmaladı 😂