Cgdmk123 canım ben şuan 17 haftalığım 15.hafyamda çıktı 8 uçlu filan dev gibi yaygındı. İlk gece den sonra su topladı hemen zaten. Ertesi günler saç kurutma makinesi ile durabildikçe sıcak fön tutup kuruttum 3 gün böyle tekrrladım. Kurudu kabuklandı. Kabuk kendini banyoda filan attı. 1 buçuk haftada geçti anca yenice. Hala pembe yeni cildin izi var.