Sarellamm Kızlar bugün doktora gittim bebeğimin kilosu 2400 civar 35 haftalığım doktor normal dedi sizin kilolar nasıl? Bana biraz az geldi de
Medusa Sarellamm canım kimseyle kıyaslama kendini. Benim 35+3’te 2850 çıktı. Ama aynı haftada 3000 gören de var 2300 gören de. Biraz genetik yapı ile de ilgili sanırım. Eşim de ben de iri gibiyiz başından beri kilomuz hep standart gitse de bacak boyu hep 2 hafta önde mesela. Her çocuk farklıdır ☺️
Pkzsntrk Sarellamm aynen canım kıyaslana benım ki de 3 buçuk kılo ya yakın ama ger bebek dogdugubda kılo olarak söylenenden az doguyomys
Tubademir85 Sarellamm 38+3 olduk tam 38 de 3200 olmuştu, 24 mayısta kontrolum var bebek kanala girmiş doğum da gerçekleşebilir dedi.. Bebegın boyuda kilosuda genetik oluyor genelde, iri kilolu olması muhım degıl sağlıklı doğsun solunum sıkıntısı yasamasın kafi🙏
Sarellamm Medusa valla ben zayıf uzun boylu biriyim eşim de 4 küsür doğmuş bende kilolu doğmuşum iki hafta geç döllenmem vardı bir hafta kapandığı söylendi şunda aslında bir hafta geç döllenmeden dolayı geriden geliyor ama doktor önemli değil dedi insan ister istemez akranlarıyla aynı olsun istiyoe😊😊
hanifeGedikci Medusa merhaba benim kızımın da bacakları çok uzun çıkıyor usg de 😄 benimde bacaklarım uzun bana çekti sanırım 😃😃
Sarellamm Pkzsntrk 35 haftada mı 3500? Ben yanılma payı olduğunu biliyorum da aşağı yukarı aynı olsun istiyorum
Sinembuse Sarellamm seninde normal canim kilosu hiç takma kafana benim 1 2 hafta önde o yuzden boyle ki zaten cok kilolu bebek daha sıkıntı oluyor normal doğum düşünüyorsan.
Sarellamm Tubademir85 senin için hayırlısı olsun canım ben kilolu olmasından yana değilim sadece geri kalmasını istemiyorum yoksa normal düşünüyorum kilolu bebeği çıkaramam herhalde😊3.500 olsa yeter bana
Ayazayaz 35+3 de 2.450 gram Banada zayıf gibi geldi ama boşver takmıyorum hiç zayıf bebek daha çabuk toparlar diolar
Sedauygun Sarellamm 34+4 te 2550 gram gayet iyi doguma kadar 3.300 olur dedii senin bebisinde arada cok yok