Gulmira Kizlaar bugun doktoro gittim endokrinologa hormonlarima bakti muayene oldum troid bezin iyi çalişmiyor dedi ve 1 ay kulanilicak ilaçlar yazdi 1 tane ilaci hamile kalana kadar içeceksin dedi troid problemi olan varmi aramizda bu arada polikistik overimde varmiş yeni öğrendiğim
Kbradmrdg Gulmira troidim var ama gebelikte çıktı çıkabiliyormuş düzenli ilaç kullan düzelir canım şuan 30 haftalık olduk çok şükür hala ilaca devam ediyoruz
ozgegumus Gulmira tsh değerine bakti mi canm kac cikti bnde kontrole gittim sonuclar cikti yarn gostermeye gidecegim ama
Mavibulut0 Gulmira ben de hem pko hem tsh yüksek ilaç kullanıyorum tsh için maalesef gebe kalmayı zorlaştırıyo
Mahbuss Gulmira ben canım değerim 8 çıktı şuan düştü hala ilaç kullanıyorum hafta içi 50 hafta sonu 100 mg olarak polikistik över olduğunu nasıl öğrendin neye bakarak dediler canım
Ezgiy Ben gebelik öncesi de troid hastasıydım bu süreçte değerler daha da oynuyor aylık kontrole gidiyorum gebelikte önemli çünkü Allah korusun bebekte sıkıntıya sebep oluyor (aşırı değerler) ama ilaçla kontrol esiliyor önemli olan düzenli kontrol ve düzenli ilaç kullanımı🌺
Sebahat77 Bende de troit değeri yüksek çıkmıstı ve hamile kalmayı engellemişti 1.5ay ilaç kullandım ve hemen hamile kaldım suan degerim de guzel ama ilaç kullanıyorum ve 27 haftalık hamileyim