HilalCeylan1 Merhaba kızlar ben 29+4 günlük gebeyim idrar yolumda enfeksiyon çıkmıştı normalde de vardı zaten idrarımı yaptıktan sonra sarımsı yeşilimsi tarzda akıntı geliyor sizce ne yapmalıyım?Aranızda benim gibi olan arkadaşlar varmı acaba?
Zeynep23 HilalCeylan1 valla hamile kaldiğimdan beri böyle dr söyledim yanma falan yoksa birşey olmaz dedi ilaç kıllanmayalım dedi bende şimdi sabahları limonlu su içiyorum canım
HilalCeylan1 Zeynep23 bende de yanma yok ama rahatsız edici olmaya başladı persembe randevum var bakalım ne diyecek