Nesrn34 Sizce İstanbul Başakşehir Bahçeşehir tarafından hangi hastaneyi önerirsiniz Doğum için kızlar ? :)
Bertevc Nesrn34 Acıbadem Bahçeşehir tıp merkezinde dr Semra Özer var gebelik takiplerini orada yapıyor ama Doğum Atakent Acıbadem hastanesinde oluyor
2cocuk2kopek Nesrn34 fazlasiyla memnunum canim zaten sirf o doktor icin oraya gidiyorum bana da arkadaslarim onermisti. 37. Haftamdayim cok sukur bu zamana kadar cok guzel ilgilendi 😌🙏
Nesrn34 Bertevc şuan kontrollere Kanuni’ye gidiyorum ikili tarama testi yaptırdım bugün bakalım belli bi doktor iyi olmazsa. Başka hastane bakıcam
Bertevc Nesrn34 artık yavaştan net bi doktor ve hastane belirlemek gerekiyor, hem siz hem bebek için daha güven ortamı oluşturur, iyi bi doktor çıksın karşınıza
Yaseminbilci Nesrn34 hangi doktora gidiyorsunuz acaba kanunide☺️ Bende kanuniye salı gününe randevu aldımda
Nesrn34 Yaseminbilci şuan belli bi doktor yok ikili tarama testinden sonra artık ayarlicam inşaAllah memnun kalırsam devam edicem 😊