Kivilipastaa Seni çok iyi anlıyorum 4. Ayın sonuna kadar bir bardak su dahi içemedim. Herşeyden tiksiniyordum yataktan kafam kalkmıyordu günde defalarca hiçbişey yemediğim halde asit kusuyordum.kendimi hastalıklı gibi hissediyordum. Ama İnan en fazla 4. Ayına kadar sürecek sonra bi gün hepsi bıçak gibi kesiliyor şuan 30. Haftamdayım ve hiçbişey yok gibi hamile olduğumu bile unutuyorum bazen 😄