Trkmn Ftlyztrk1 ben avent aldım emzik biberon ve göğüs pompasını bebeğe göre değişiyordur ama inşallah memnun kalırım☺️
Tubanur1234 Elifffatih ne alakası var cnm cevremde hem biberon hemde emziren birsürü kisi var dısariya hic mi cıkmayacak bebiş yani
Merveyazici Elifffatih herkesin cok sütü gelmiyor ki mecburiyetten veriliyor aç kaldıktan sonra neyle beslemeyi düşünüyorsunuz bebeği
Ftlyztrk1 Tubanur1234 bana da dr browns daha yakın geliyor ama avent de şeklen anne göğsüne daha çok benziyor
Canoglumbenm Tubanur1234 evet canım cam aldım https://www.hepsiburada.com/philips-avent-natural-cam-biberon-seti-2-li-240-ml-120-ml-p-HBV000003FN4Z?magaza=Nsa%C4%9Fl%C4%B1k
Seyma1234 Bitane medala bitanede dr browns aldım bende bu biberona karşı olanları çözemedim gittti ya herkesin şakır şakır süt mü akıyo belki sağmak zorunda kalıcaz hiç mi evden cıkmıycak bu insanlar
Ftlyztrk1 Seyma1234 en iyisi anne göğsü ama dediğiniz gibi her şeye hazır olmak lazım ne olur ne olmaz diye bile bir biberon bulundurmak lazım
Denizanne Ftlyztrk1 ben emzikleride biberonlarıda avent aldım canım daha kullanamadık ama çoğu kişi memnun
Tubanur1234 Canoglumbenm güle gule kullanin cnm ins bn büyügnü cam almicam sanrm biraz büydgnde eliyle vs tutacagi icn kırlma ihtimaline karşin
Pnrarvn Tubanur1234 cam olanların içinde minik kırıklar olup orda biriken artıklar mikrop oluşturuyormuş onun için aventin sağlıklı plastiklerinden almıştım bende 4 yıl once ilk bebeğime malesef kullanamadım kısmetse bu bebeğime kullanıcam bende
Kbradmrdg Ftlyztrk1 hem ebebek mağazasında çalışmış hemde anne adayı olarak aventi tek geçerim canım avent al bende o şekilde aldım herşeyini Dr brownsun akışı çok fazla yeni doğanlar için çok uygun değil