Zeymen Hanımlar şuan 33 olmam gerekirken ultrasonda 35 haftalık görünüyorum doktor olabilit dedi nts de de nornal herşey acaba erken doğum olabşlir mi doktor olabilir dedi benim gibi plan varmı korkmaya başladm
Merveyazici Zeymen yok canım benim de önden gidiyor ama doktor önden gidiyor diye önden bebeği almam dedi 1 gün 1 gündür diyor gelişimi için o bile önemliymiş
Aysunaydgn Zeymen aynı ben valla benimde öyle 33 haftalık ama 35 görünüyor dedim bu zamana kadar çıkmayan şeker aha şimdi çıktı
gizemengin Zeymen aynı sekilde bende tıraıyorum 31+5’deyim ama 33+5 cıkıyorum canım bu dogumu ne kadar etkiler bilemedim
Yusuftunaveannesi Aysunaydgn aynı durum bende de var😔 30 da gittim gelişim 32. hafta dedi ve şeker çıktı bende de
Aysunaydgn Zeymen yok belli iri bebislerimiz illa şeker olcak değil yani bende çıkmamıştı şimdiden sonrada çıkmaz heralde
Zeymen Aysunaydgn şeker biara çıkmıştı ama doktor dikkat et yediklerine ilaca falan gerek yok demişti iri de bebeğimiz inşallah bi zararı olmaz