Serifeyldrm 19+4 ❤️ Bi hafta evvel bebeğimi hiç hissetmiyodum nerdeyse geçtiğimiz bir hafta boyunca minik kelebeğimin hergün aynı saatte maşallah çok kuvvetli bi biçimde hareketleri düzenli hissediliyo. Bizi en çok güldüren kısmı ise ben açken çok oynaması iftar sonrası nerdeyse hiç ortalıkta yok kendisi 😄 gerçekten merak ediyorum benimle aynı durumda olan varmı bu konuda 😄
bireylulmeselesi Serifeyldrm benim de aynı şekilde 21 haftalığım 😁 oruçluyken bebiş kıpır kıpır iftardan sonra bi süre sakin, yatsıya doğru tekrar hareketleniyor 😍
Rknvlkn Serifeyldrm benimki de aynı şekilde gündüz dışardan tekmelerinin videosunu bile çektim eşim inanmıyordu iftardan sonra daha az hareket ediyor eşim videoyu görünce şok oldu 23 haftalığım 24 olucam yarın inşallah 😊