Mehlikan1 Arkadaşlar kendimi bildim bileli tatlıya inanılmaz düşkünüm. 8.5 aylık hamileyken kendimi durduramıyorum vicdan azabı çekiyorum sadece tatlı yemek istiyorum bebeğim şeker hastası olacak diye çok korkuyorum Varmı benim gibi olan
Mlssa Mehlikan1 Ben de tam tersi oldum yaa binde bir tatlı yiyorum☺️ Çok önermem ama canım her şeyin fazlası zarar bir de çok kilo aldırır sana ne kadar az yersen o kadar iyi☺️🌸
lilamom Mehlikan1 sekerin olmasa bile tatliyi abartmamak lazim canim doktorum oyle dedi sekerin cikmamis olmasi abartirsan cikmicagi anlamina gelmez herseyin fazlasi zarar dedi gunde bir cikolata falan idare et yada kuru kayisi kuru uzum ye
Denizanne Mehlikan1 ben ben 🥺 hatta bende şekerden çok korktum ama bişey çıkmadı neyseki. Tabi sende de olmayacağı anlamına gelmez dikkat et kuzum mümkün olduğunca doktoruna da danışmanı öneririm
Mehlikan1 Mlssa ah canım ya İnan duramıyorum alışmışım cok yemeye Bebek yokken zararı babaydı ama sımdı onum vebaliyle çok zorlanıyorum
Mlssa Mehlikan1 Hiç yeme demem sonuçta abartı olmadığı sürece bir şey olmaz ama hem kilo yapar hem de şeker normalde de çok zararlı yavaş yavaş azalt normale dönersin bnce canım🙏🏻❤️
smyr35 Aynı istek bende de var. Canım hep tatlı şeyler çekiyor ve bende korkuyorum şeker çıkmasından. Kendimi frenlesem de yiyorum maalesef.
Mehlikan1 Denizanne tamam canım benim dikkat Edicem artık 😒 şnşallah bişi olmaz Bebek fır dönüyor içimde