Yeniannepinar Arkadaşlar 39+1 im şuan belimde adetken olduğu gibi hafif bir sancı var. Doğum belirtisi olabilir mi bilen var mı??
Linaelf Yeniannepinar bende 37. Haftadayım bende de olmuştu de gittim bebek Doğum pozisyonuna gelmiş Doğumun yakın olduğunu gösteriyor dedi dr☺️
kubrakrbtk Bende de bel agrısı oluyor bugn doktoruma sordum bel agrısıda olur ama daha çok kasık agrısı olur dedi 38+3 teyiz bizde suan karın agrımda var doguruyorm galiba 😄🙈🙈
Hulyaklc 39+3 bekliyorum ama yok gelmiyor🤷🏻♀️ O bel ağrısı bende 37 den beri var. Ha bugün gelecek ha bugün diye diye 41 i göreceğiz sanırım😏😏😏
Cnrmom Yeniannepinar 39+0 olduk dehşet kasık ağrım var gelen giden yok ne nişanım geldi ne suyum 😔😔 artık doğurmak istiyorum bel yada karın ağrım yok dün 4 kere karnıma ağrı girdi sadece oda 1 saat aralarla ama kasıklarım dehşet şiddetli ağrıyor 😔
Cnrmom Yeniannepinar doktora yarın gideceğim sabırsızım bakalım ilk zamanlar bebeğinnyerleşme sancısı diyordu bakalım yarın ne dicek