Adkebru Selam kızlar bugün 28+0 olduk oğluşum la doktor kontrolümüz vardı doktorumuz plesentanın aşağıda olduğunu söyledi ilk doğumum olcak bu söylediklerinden korktum biraz şimdiye kadar hep yukardaydı bu zamanlar plesentası aşağıda olup sonradan düzelen var mı acaba 😢😢😢
Nazli18 Adkebru canım benimde asagidaydi ama 18. Haftada öyleydi 21de düzeldi bol bol dinlen senin haftanda nasıl olur bilmiyorum ama çıkma ihtimali var
NhLpRn Adkebru peki belirtileri oluyor mu aşağıda olmasının kasık ağrısı bel ağrısı gibi şiddetli hissettiğiniz bi şikayetiniz var mıydı
Adkebru NhLpRn belim de durduk yere olmuyor ama evet bu bir kaç gündür kasıklarım alt karnım falan sürekli ağrıyor oturup kalkarken bile