ulukanss Merhabalar herkese, 12+3 haftalik hamileyim. Sabahtan beri sag karin tarafinda agrim var. gaz sikismasi sandim ilk bas ama hala gecmedi. Bu arada 5. Haftadan itibaren progestan kullaniyorum dusuk tehlikesinden dolayi 200mg. Boyle bi durum yasayan var mi? esimi bekliyorum aksam gelince doktora gidecegiz zaten ama.o zamana kadar belki ayni durumu yasayan biri varsa bi fikir paylasan olabilir diye sormak istedim. Simdiden tesekkur ederim.
Nur___ ulukanss progestan kullandıysan direkt gitseydin keşkw, benimde oluyor ama hafifledi lu anda, ihmal etme
ulukanss Nur___ doktorum aksam geliyo, esim de aksam gelince direk gidicez zaten:/ oyle cok cok dayanilmayacak kadar degil ama sabahtan beri hic gecmedi anlam veremedim