25agustos bende sivilce icin cildiyeye gittigimde seneler once doktor vermisti ama makyaj yapmayacaksin demisti bende liseye gidiyorum ozamanlar makyajsiz hayat dusunemiyorum tabi o sivilceleri kapatmam lazim diye 😂kullanamadim ama cok onerildigini duydum geciriyomus once cildi inceltiyomus cilt kuruyup dokuluyomus falan diye duydum yani