Ireml Selam kızlar ben ayın 9 unda adete 4 gün varken beta hcg 5.4 cikti. 4 gün sonrası ayın 13 unde 57.9 cikti ama bugün tekrarladık yani yine 4 gün sonrası 166 9 cıktı acaba normal mi değer az artmamış mi 250 leri geçmesi gerekmiyor muydu? Doktor sıkıntı yok çarşamba tekrarlicaz dedi ama içime kurt düştü dua edin inşallah yükselir carsambaya❣ geçen aylarda 2 kimyasal gebeligim var korkuyorum yine aynı olacak diye
Ozlemsvr Ireml Bence baya gi bir artış var canim. Aklına kötü şeyler getirme inşallah bu sefer korktuğun olmaz 😍
DilanAtabey Ireml canm qnlünü ikiletme bnada düşük dediler htta saqlıksz ble dedi doktor şükür buqn qttik kese ve bebeqi qörsük kalp atışıda hftaya🙏
Ireml Ozlemsvr ne bilim hani 2 günde 2 katı atması gerekir diyorlar ya bu sefer 2 kat artmamış ondan icim kötü oldu nasıl beklicem çarşambayı bilmiyorum 😣
Sivasgelini Ireml hayir net 2 kat degil benim ilk 1010 du 2gun sonra 1500 cikti doktor hala dusuk olabilri demisyi 2gun sonra 4000cikri illa 2kat fazla olucak diye bi kural yok icini ferah tut insallah hic bisey olmaz 🙏🏼
Ireml Ehnr yok canım düştü o da ilerlemedi malesef en son şiddetli sancii ile acile gittim değer 980 cıktı düşük yapıyormuşum megerse
Ehnr 21 Şubat'ta verdim 1818 25 Şubat'ta 5172 çıktı iki kat artış olmuyor buda 4 gün arayla verilen endişeliyim yazar mısın lütfen
Ireml Ehnr canım zaten kese görünecek seviyeye gelmiş artık kan vermene gerek yok gitmedinmi daha doktora bundan sonra kesenin büyüyüp büyümedigi konrol edilir
Ehnr Ireml gittim bugün canım çok şükür keseyi gördük haftaya kalp atışını da gorcez inşallah betam da 13 bin 800 olmuş gayet güzel dedi doktorum
Ehnr Ehnr iki günde 2 katından fazla ilerleme var artık betayi kontrol etme dedi bana düzenli artış var dedi yalnızca kalbini dinlicek haftaya inşallah sagliklidir bebisim