Hayırlı akşamlar arkadaşlar 17 haftalık hamıleyım kasıklarım hep agrıyo yanı günde devamlı belirli aralıklarla belım sırtım bunlara alıstım ama drt beş gündür kasıgım yanı nasıl desem kuşunun tam üstü özellikle sağ tarafta daha çok bırden agrı hıssedıyorum sertleşiyo şişiyo elımle ellıyorum farkedıyorum sonra üç beş sanıye sonra gecıyo agrıda hafıflıyo gecınce sızce ne olabılır basına böle bişey gelen varmı.