@Meryem2200 ben yağ ve losyon kullanıyordum ama atletimi çeker çekmez bütün yağı atletim emiyodu, bütün atletlerim sapsarı yağ oldu normal makinede yıkayınca geçmiyo çamaşır suyuna bastırıyorum çamaşır suyu da hepten çürüttü sararttı, bi ara Hindistan cevizi yağı kullandım o da koku yaptı aldığım mı kötüydü anlamadım ama çamaşırları yıkasam da ilk yıkamada kokusu çıkmadı, bir de bu yağ olayında nevresim yıkamaktan bıktım artık, kısacası yağ olayını ben hiç sevemedim, en sonunda lierac aldım emilmesini nemlendirmesini çok beğendim çamaşırlarıma da leke yapmadı, ben kullanım açısından çok memnun kaldım, ama çatlakların oluşumunu önleyecek mi bilmiyorum 26 haftalığım henüz