ilginarsln Kızlar merhaba 🤗 Bebek bakım ürünlerinizi hangi marka aldınız ? Pudra aldınız mı ? Pişik kremi olarak ne aldınız ? Cevaplarsanız sevinirim 🤗 Bir de mustela marka çok öneriliyor ama ben gereksiz pahalı buluyorum muadil olarak ne kullanabiliriz 🤔
Nazoztrk ilginarsln bebek yagını unıbaby aldım canm. pişik kremini bebek losyonunu sebamed aldım. şampuanı sabunu dalin aldım.ıslak mendil bebek bezi prima aldım. yeğenime bunları kullanmıstık bende bildigim için kokularını kullanışlarını bunları aldım canm.
Ceyk ilginarsln bebek yağı frei öl, şampuan ve losyonu nurse harveys, pişik kremi purmama natural aldım.
Denizanne ilginarsln canım ben genel olarak sleepy ve uni baby tercih ettim. Ama pudra hiç önerilmiyor o yüzden almadım istersen google dan araştır özellikle kız çocuklarına epey zararlıymış
yasemen123 Ben mustelanın komple cantalı setini aldım cnm 185 tl yakalamıstım nette ama kullanan herkes konağa falan cok iyi geldiğini gecirdiğini söylüypr zaten büyük ml hepsi cok gider
ilginarsln yasemen123 Trendyol indiriminde almayı düşündüm sanırım sende oradan aldın canım 🤗 ne bileyim şimdide alınır ama sanki mustela mı varmış bizim zamanımızda dalinle beyaz sabunla yıkarlarmış bizi 🤔
yasemen123 ilginarsln orası oyle tabide ilk bebek olunca herseyin iyisi olsun diyosun herkesin bütcesi tabi meraktan alıyon işte belkide bu yaramıcak benımkine onuda bilmiyorum :)
AyEr ilginarsln unı baby aldım pısık kremı sebamed alıcam bır o kaldı bez molfıx ve baby me aldım ıslak mendıl slepy
Selimoms Ben hipp in ürünleri aldım yağını sampuanını isviçre de yaşıyorum burda nivea ve hipp çok kullanılıyor
ilginarsln yasemen123 her Bebek aynı değil bir de benim bebeğime yarayan seninkin de alerjide yapabilir kullana kullana öğrenicez artık 😊