Nesrin Merhaba ben 13+5 haftlığm ama bulantılarımda ne bir azalma ne birdeğişiklil özellikle sabahları cok cıkarsamda gün içindede bu hep aynı ilaç bi süre kullandım bırakdım önerileriniz varmı ?😞
Mervesrht Nesrin herkesin kullandigi bir baskasina iyi gelmiyor kendinin kesfetmesi lazim nelerin sana iyi geldigini. Ama gel gor ki bugun iyi gelen yarin iyi gelmiyor. Bnmki ilacsiz gecmiyor 🤦🏻♀️
Sonay Nesrin valla cnm bende 14+2 günlüğüm hiç geçmedi. Sadece 1 kilo aldım. Mandalina elma portakal bunlar iyi geliyo mide bulantısına dene istersen cnm . Allah yardımcın olsun inş çabucak geçer. 😔
Zeyzey 35 haftalık hamileyim su içsem çıkıyor kan kusuyorum artık. Dr a söyledim ilaç vermedi bana. Mideni boş bırakma sakın kusuyorum diye yememezlik etme. Midene ne iyi geliyor bunu bulmaya çalış Rabbim yardımcın olsun
Nesrin Zeyzey sadece limon mandalinno tarz şeyler rahatlatyor herkesde beslenmeyo bebeğin diyince insanın morali bozuluyor 🙁
Sonay Nesrin o senden alıyo cnm ondan şüpe duyma millet boş boş konuşur bişey bildikleri yok. Kraker çizi falanda dene bence leblebi bunlarda iyi.
Nesrin Mervesrht aynen benimde öyle sadece meyve yiyorum o yüzden ilaç içince iyide ilaçıda kullanmyrm arrtk teşekür ederim 🙂