Esraaaahmey uc aydan sonra doktorum banada boyatabılrısın dedı her ay dıp boya yapıyorum sadece kokusunu soluma demıstı rahatlamıstım pskılojımızde onemlı bende ole gezemezdım yanı.. zaten boya sac derısınden kana gecmıyormus onu solumak zararlı olabılır demıstı