denizannee Sabah aç karnına gittim içeceği içip 1 saat beklettiler 1 saatin sonunda kan verdim sonuç 98 çıktı. Doktoruma ulasamadigim için buradan sorayım dedim. Bilgisi olan var mıdır iyi mi bu sonuç? 🙇♀️
Deletedmom381 denizannee 0-184 değer aralığı yazıyor sizinki 98 çıkmış normal canım benimde içecekten sonra 95 çıkmıştı normal demişti doktorum geçmiş olsun
25agustos denizannee iyi bence bugün bende yaptrdım ilk 90 larda çıktı içtikten sonra 140 çıktı galiba yanlış hatırlamıyorsam. En sonuncuyu da beklemedik öğle arası girdi araya. Doktor baktı temiz dedi
Tubamsl Her hastanenin değer aralığı farklıdır ama benim bildiğim 140 altındaki normal sayılıyor sonuç kağıdında bilgi yok mu?
denizannee Tubamsl [url=https://hizliresim.com/al4q9g][img]https://i.hizliresim.com/al4q9g.jpg[/img][/url] referans aralığı kısmında bisey yazmıyor o yüzden anlayamadım işte 🤷🏼♀️
Nebahathumeyra Gayet normal 135-140 sınır oluyor hamilelikte şeker yüklemesi sonucu sizinki yüksek değil.
Tubamsl denizannee Çok ilginç normalde referans aralığı yazması lazım 🙄 Ama bence sonuç normaldir çünkü internettede 140 altı normal diyor.
denizannee 25agustos kaç kez yapıldı ki öyle bana içeceği verdi 1 saat bekletti kan aldı bu kadar 🤷🏼♀️
25agustos denizannee iki tane plastik bardakta içtim. İçmeden önce aldırlar. İçtikten bir saat sonra bir dahaki içtkten iki saat sonra toplam 3 kere