Sad3c3m Arkadaşlar ben gebeliğimin başından beri özel bi hastaneye gidiyorum bulunduğun şehirin imkanları doğrultusunda görseniz özel hastane demezsiniz zaten ama el mecbur işte 😓 öğretmen olduğum için haftaiçi hiçbir şekilde devlette muayene olma imkanım olmadığından haftasonları özele gitmiştim. neyse ben devlet hastanesinin gebe okuluna gittim. doğumhanesini gezme şansımız oldu benim bayağı kafam karıştı gittiğim özel hastane için normal doğum yapan yok gibi bişey diyorlar. Bende normali zorlamak istiyorum 😓 kafam karıştı iyice özele devam edip orada mı doğum yapmalıyım yoksa devlet hastanesinde mi 😓 doktoruma alıskınım ama hastane için söylenenleri düşününce kafam allak bullak oldu bide saçma gelebilir ama devlette kapı falan süsletmiyorlar sanırım ilk doğumum ve hazırlığımı yapmıştım süsletmiyorlarsa çok üzülürüm😣
Cankusssssss Sad3c3m canim bence sen alışık olduğun dr devam et Doğuma doğru zaten konuşursunuz özel olduğu icin senin taleplerini dinlemek zorundalar kapı süslemek de önemli bir is ayrıca 🥰
banu_8 Sad3c3m canım bence her şey doktorun da bitiyor doktorunla konuş eğer sende ve bebeğinde sıkıntı olmazsa bence sezaryen için zorlayamazlar seni
Sad3c3m Cankusssssss ya öyle ama neden böyle oldum 33 haftalığım artık bi karar vermem lazım inşallah Perşembe günü gittiğimde belli olur doğum şeklimde ona göre hareket edebilirim🙏🏻
Sad3c3m banu_8 çok şükür şuan herşey normal duruyor doğum anında bisey çıkmaz inş🙏🏻 Ama zaten insanlar normal deyip son anda sezeryan yapıyor diyorlar gittiğim hastane için o korkutuyor beni
Cankusssssss Sad3c3m canim bence sen kararlı ol cok düşünme özele devam et insallah pişman olmazsın doktor Normal de dese nasip olmayacak belki neler okuyoruz buralarda Doğum hikayeleri o yüzden herseyin bası sağlık 🤗
Sad3c3m Cankusssssss öyle tabii canım sağlıktan mühim hiç bişey yok hepimiz hayırlısıyla sağlıkla bebeklerimizi dünyaya getirelim inşallah