Bbsozlm Kızlar 30 haftalık gebeyim yalancı sancılarım oluyordu ama dün gece çok şiddetli ağrılarım oldu süresi azalmadı sadece saat geçtikçe arttı bel ağrısıyla beraber sabahta vajinamda kemiklerimin ayrılırcasına ağrısına uyandım ilk gebeliğim çok korkuyorum başına gelen varmı bu kötü bişeymi
Bsra0534 Bbsozlm bende böyle bi sancıyla gittim acile ama nst çıkmadı sancı doktor normal bu haftalardan doguma hazırlanıyor vucud dedi 😌 ve suan 34 haftalığım halen 😏 sancım var. Belim karnım. Muazzam şekilde agrıoo. Vajinada batmayı saymıyorum bile
Neseozkan Bbsozlm canım 30 haftalıkken bende aynı şekilde gittim nat de ağrı çıktı progestan başladı erken doğum riskine karşı bence hastaneye git bi nst çekilsin erken doğum olabilir
Bbsozlm Bsra0534 Neseozkan Sağolun kızlar bugün doktorum nöbet ertesiymiş takip edicem yarına kadar devam ederse gidicem doktora bakalım inşallah bişey çıkmaz