BurcuMasal Arkadaşlar daha 24+2deyim,kilo da çok almadım 3 kilo sadece ama gece ayak ağrısı uyutmuyor,sabah kalktığımda özellikle sol ayak bileğim şişmiş ve üstüne basılmaz durumda oluyor aynı durumu yaşayan oldu mu?Doktora söylediğimde sadece magnezyum takviyesi verdi dün başladım kullanmaya.
25agustos BurcuMasal bende de var canım. Bazen gece kasılıyor alt baldırlarım. Ayak altları zonkluyor. Bana da verdi magnezyum bugün. B12 eksik dedi iğne verdi. Ayaklarını yukarı kaldır yapabildiğin kadar yat 😏 mecbur katlancaz bunlara
BurcuMasal 25agustos Teşekkür ederim cevabın için canım öğretmenim ayaktayım genelde eve gelince de iş güç yemek derken ama tavsiyeni uygulayacağım.Multivitaminde alıyorum tüm vitaminleri içeren ama demek ki genel olarak bu sorun yaşanıyor
BenMathilda Çok tuzlu yememeye çalış inşallah, ödem tutuyor olabilir. Bir de yatarken ayaklarinin altina yastık koy yuksekte dursun bi sure insallah
BurcuMasal BenMathilda Teşekkür ederim cevabınız için normal tuzlu yiyorum aslında ama hiç mi kullanmamak gerek acaba?Ayaklarımı kaldırmayı deneyeceğim 😊
BenMathilda BurcuMasal dengeli tuketmek gerekiyor, tuzlu gidalar kuruyemisler onlara dikkat etmek gerekiyor sanırsam 😊 bol su da dengeler insallah