ece123 ben wcden çıkınca resmen yine gelio gibi hissediyorum. Bu son aylarda daha da çok olucak. Şimdi 24 haftalığım. Ve normal aslında.. birincisi çok su içtiğimiz için ikincisi ise bebek büyüdükçe baskı yaptığı için. Sabretmekten başka çare yok. Bi de akşam çok su içmezsek gece çok sık kalkmayız ama benim ağzım kuruyo öaşesef mecbur içiyorum.