Serraayazc açıkçası doktordan doktora fark ediyor erdem de.Önemli olan doktoru bulabilmek.Benim ablam erdem de normal doğumda az daha hem ablam hem bebek ölüyordu.Doktor ısrarla normal doğurtmak istedi ablamda normal istiyordu ama ablama ne çatı muayenesi yapmış ne bişey.Ablam doğuramadı bebek nefessiz kaldı acil sezeryana aldılar bebek küvezde kaldı ablam hastane önünden geçerken bile hala beddua eder.Ama doktorundan kaynaklı bu.Ben ablamın o halinden sonra normal doğumdan vazgeçtim psikolojim bozuldu çok acı çekti meğer bebeğin kafası büyükmüş doktor bunu bilmez mi hiç? Bebek küvezde kaldığı için 2 yaşında şuan küvezde sanırım üşütmüş hiç durmaz burnu bronşit oldu zeynep kamilde yattı 😒😒 Diceksiniz siz niye oraya gidiyorsunuz Yasemin hanım iyi bir doktor kuzenim çok memnun kaldı açıkçası o yüzden başladım ama ynlışını görürsem başka doktora giderim