Bende yaptım ama masrafsız küçük bir şeydi pasta yaptırdım aileler yakın arkadaşlar toplandık. Biz dahil kimse bilmiyordu, doktora zarfa yazdırdık. Tek tel fikirleri sorduk fotoraflar çekildik zarfı actık çok heycanlıydı sonra öpüp sarılmalar pasta kesme filan öyle bitirdik. Çokta zevkliydi. Ayrıca babyshowerdan daha mantıklı öyle büyük süslemelerede gerek yok 3 5 balon bi pasta yeterli😊