Annesinincenneti Merhaba melek anne adayları:) Aranıza yeni katıldım sizlere bir sorum olacak. 7 haftalık hamileyim Allah’ın izniyle şiddetli sol bacak ağrım var dayanılmaz şekilde sizlerde de oldu mu acaba? Teşekkür ederim
Rabiaibrahim0803 Annesinincenneti canım hamilelikte böyle şeyler normal kalsiyum içeren şeyler tüket ilerki zamanlarda bu ağrılar arıcak bebek büyüdüğü için ama ilklerde kalsiyum içeren şeyler tüketince geçiyo sen her zaman kalaiyumunu karşılıycaj şeyler tüket bence
Breub Annesinincenneti senin bacak ağrın ne çabuk başlamış magnezyum d vitamini eksikliğinden olabilir 🙆 doktora danış
BenMathilda bacak degil de sol kasigimda bacagima vuran agri oluyordu. doktorum demisti ki bazi anne adaylarında magnezyum eksikligi sonradan ortaya cikarken bazilarinda henuz hamileliğin başında nuksediyormus. ondan bana magnezyum vermişti ama ben kullanmamistim belki zarar verir dusuncesiyle, keske kullansaymisim 😊 ama sizinki baska bir sebeple oluyor olabilir, sonucta rahim buyuyor yuvarlak baglar genisliyor damarlar genisliyor cok ayakta kaliyorsaniz oluyor olabilir. eger bacaginiza kramp da giriyorsa magnezyumla alakasi daha yuksek. Yine de her ne olursa olsun bu agrilar hamileliğin doğasında var cok kendini dinlememek gerek 😊 hayrli olsun bu arada 🙏
Annesinincenneti BenMathilda teşekkür ederim amin inşallah. Evet çok hareketli ve sürekli ayaktayım 5 gün sonra kontrolüm var doktora sorucam artık☺️