Berfe Kızlar aranızda hiç geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu bol bakteri ve vajinal mantarı olupta normal Doğum yapan var mı doktorlarınız ne dedi bu konu hakkında yardımcı olur musunuz?
ebrarmom08 Berfe bende var habire 3 4 aydr antibiyotik kullaniyorum sonuc nasil olck bilmiyorum hicbisye ragmen gevmiyor 😑
Gizemmdenizz Berfe bugün doktor banada biraz idrarda enfeksiyon var dedi suya katılan ilaçdan verdi gece yatmadan önce iç dedi bakalım ne olcak canım geçmiş olsun
Solitooo Berfe bende var ve üstelik hamileyim doktorum vajinal bölge yıkandığı için oluyo dedi🙄yıkamıycakmışız kadınların doğru bildiği yanlışlarımış 🤷🏻♀️
Berfe ebrarmom08 benim çocukluğumdan beri var hamile kalınca iyice ağır bir durum aldı antibiyotiğe karşı bağışıklık kazandım senelerce kullandığım için oda etki etmiyor önceden lökosit bol çıkardı artık bol bakteride çıkıyor kendi doktorum bişe demedi çalıştığım hastanedeki diğer doktorlar kesinlikle normal yapma bebeğe geçer diyorlar çok kararsızım normal istiyorum ama bebeğimin sağlığınıda düşünmek zorundayım
Nisansimge ebrarmom08 yaa ne kadar kullandınız antibiyotik korkuyorum ben artık ya hem penisilin iğne kullanıyorum arada hem antibiyotik tek kullanımlık tozları saymıyorum ama geçmiyor sizin değerler nasıl çıkıyor bnm sürekli bol lökosit 7 8 eritrosit +++500LEU
Berfe Gizemmdenizz defalarca içtim o ilaçtan en etkili idrar yolu ilacıdır çok güzel temizler ama bana etki etmiyor hiçbir doktor senelerdir bir çare bulamadı 😭
Fatmaklc66 Gizemmdenizz hadi gecmis olsun canım o antibiyotık biraz sarsacak seni iki gun ishal bas donmesi bulantıı
ebrarmom08 Berfe benimde aynen kendimi bildim bileli var 20 haftalikken falan hastanede yattm enfeksiyon kana karsms bobrek buyumeside olmus doktorum bana normale.engel bi durum olup olmadgni soylemedi o konuda bisi diyemiycem ins gecer ya 🙏 bol su icmeye devam 🤦♀️ bi ara ole azaltmstm suan suu birknca eski halini aldi benmde
Berfe Tubanur1234 hamilelikte geçmiyor ama normal Doğum yoluyla geçer dedi bir kaç doktor kendi doktorumla Pazartesi konuşucam bakalım
Berfe Solitooo evet yıkanmaz öyle bir hatayı hiç yapmam zaten temizliğindediri dikkat ederim önden arkaya yaparım ama dediğim gibi çocukluğumdan beri çektiğim bir hastalık kronikleşti ilaçları etki etmiyor tek korkum normal Doğum yaparsam bebeğime geçer mi aramızda bu durumda Doğum yapan anneler var mı yoksa sezeryanmı oluyorlar
Gizemabc Berfe bende de evlilikten ve gebelikten önce de zaman zaman mantarım olurdu. Hamile kaldıktan sonra hafif kokulu ve süt kesiği kıvamında mantarım var, baştan beri. Ama bunun normal doğum yapmaya engel olduğunu bilmiyordum ya endişelendim şimdi😬
Cankusssssss Benim de çıktı Canlar ama 4-5 aylıkken bol vardı azosilin doye bir antibiyotik kullandım ve kızılcık suyu içtim cok etkili oldu o tek doz ilaç munorol hiç etki etmedi bana normal Doğum olunca bebege bulaşıyor mu gerçekten yeni duydum da
Berfe ebrarmom08 benimde ayni hastaneye yattım böbrekte büyüme çıktı ağrısı zaten felaketti günde 3 litre su içiyorum keşke geçse
ebrarmom08 Berfe keisnlikle allah o agriyi kimseye yasatmasin atesim dusmuyodu ikisi bir arada 1 hafta ne cektm 🤦♀️😑 Allah yardmcin olsn cnm
Berfe Gizemabc çok iyi olur teşekkürler bekliyor olacağım benim doktor kontrolüme bir kaç gün var içim içimi kemirdi ama
Bsra0534 Genetrl bölgesinizi sirkeli suyla yıkayın bi kaç kez deneyin geçtiğini görüceksiniz bende bekarlıktan beri çekiyorum enfeksiyonu hamilelegimin başlarında oldu bu yöntemle şeytan kulagına. Hiç olmadı daha 😊 tavsiye ederim ve bol su ek olarakda günlük iç çamasırınızı sık sık degiştirin. Doktorum tavsiye etmişti iyikide etmiş çok şükür geçti
Elizikramm Bende 12. Haftadayım en başından beri çekiyorum fitil kullandım geçmedi şimdi başka ilaca başladık inşallah onun faydasını görürüm gerçekten çok zor 🤦🏻♀️
Fasulyem22 Elizikramm test sonucunu atarmısin bende 12. Haftadayım bendede cıktı ama doktor gerek yok dedi bi karşılaştırma yapmak istiyorum