Fatmanuurcelik Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim bi kaç gündür karnım çok acıyor ağrı gibi değil de acıyo zaman zaman internette rahim büyüdüğü için olduğunu okudum ama bi kaç gün sürünce size de danışayım dedim sizinde başınıza geldi mi yoksa korkmalı mıyım doktora erken mi gitmeliyim? Aynı zamanda ara ara kasık ağrısı da oluyor anlık ama bilemedim 😞
Menis21 Fatmanuurcelik Bende 15 haftalığım cnm Bende de oluyor normal diye düşünüyorum burada okuduklarıma dayanarak 😊
DeryaKuzusu Fatmanuurcelik o bende de var ya. Acıyor tam anlamıyla. Ve sanki karnım yorgun gibi. Kramp gibi belki de. 🙄🤷🏻♀️
Fatmanuurcelik DeryaKuzusu Evet bi tuhaf bi kaç gündür benimde anlamıyorum neler olduğunu 🤷🏻♀️ Ama ağrı değil bildiğin acıyor göbeğimde çıktı biraz acaba onunla mı alakalı
Fatmanuurcelik Biryabanci1 ay yok şükür öyle şiddetli değil ama bende göbeğimin üstüne yatamıyorum hiç bi şekilde sağa sola yatmaya da alışamadım daha bacaklarım ağrıyor uyku pozisyonumu bulamıyorum 😞
Biryabanci1 Fatmanuurcelik Ben bir yazıda yüz üstü yatmayın genelde sağ ve sollu yatın ağrılardan ötürü diye okumuştum 🤷🏼♀️ öyle yatmaya çalışıyorum ara ara vuruyor
DeryaKuzusu Fatmanuurcelik canım ama artık göbeğinin üzerine yatmaman lazım. Yani bana doktorum öyle dedi. Hatta artık sırt üstü de yatmıyorum. Damarlara basınç oluyormuş VS
Glycn Fatmanuurcelik idrar testi iste canim doktorundan gittiginde ağrıdan ziyade acı gibiyse enfeksiyon olabilir ihmal etme. Benimde o şekilde tespit edildi.