elifffffey Rahim büyüyo diye kasık ağrısı oluyo ya kızlar bu ne kadar devam eder ki benim kasıklarım gece uyurken bile çok ağrıyo acaba kötü bişey mi ki
Trabzon elifffffey rahim büyümesi o canım. Benim sol bacağıma dünden beri Bir ağri saplandı çok aşırı agirmiyo ama rahat da değil bacağım. Artık böyle şeylerle karşılaşmamiz normal
zynpgdkl elifffffey bende bugün 15+0 haftaya girdim 2 gündür inanılmaz bi karın ve kasık agrım var ve hiç geçmiyor gerilmiş gibi karnım
Habibee elifffffey Ben 8 ayima giricem halada kasık ağrısını çekiyorum canım doktoruma sordum normal dedi kanaman leke olmadığı surece normal canım bol sıvı tüket fazla ayakta durma
Esuyum38 elifffffey çok aşırı bir sancın varsa doktora git derim ama dayanabilcek sancılarsa normal 18.haftadayım hala sancılar oluyor artık olduğundan daha fazla büyüyor hem rahmimiz hemde bebeklerimiz
elifffffey Trabzon geçmiş olsun bacak kalça kısmı benimde ağrıyı magnezyum geçiriyor diyorlar kontrol zamanı inşallah verir de. Kasık ağrısı çok canımı sıkıyo kötü düşünme dyoruum kendime :(
elifffffey zynpgdkl benimde iki üç gündür var hiç geçmiyo gece gündüz uyuduğum uykudan bile artık.hissediyorum kaşık ağrısını