Damlayurttas her kadın normal Doğum fıtratı uzerıne yaratılmıştır korkmayın lütfen,bu süreci kendınıze zorlaştırmayın..bende 30 haftalık hamıleyım kuran okuyorum çok dua edıyorum bunların gücüne İnan’ın hee elbette bıraz zorluk olucak bunada sabredıcez 9 ay bunu taşıyoruz cekıcegımız varsa en fazla bı gün agrı acı cekıcex sonrası miss kokulu bir evlat ❤️