Mamiii20 ailecekizledik Rabbim uzun ömüt versin bende 37+4 oldum dünden beri belimde ve karnımda sancı var hafif düzensiz heyecan yapmaya başladım ve bebeğim hareketsiz bugün birazdan doktora gidicem hareket etmezse
ailecekizledik Mamiii20 sen de hayırlısıyla al kucağına insallah canım hiç bekleme git allahın izniyle hiç bir şey olmaz🙏