Gizemmdenizz 31 haftalık hamileyim kızlar bi hafta öndeymiş bebegim yanlız doktor ters bebek 36. Haftaya kadar düzelir dedi normal mı bu durum?
hunilimom Gizemmdenizz 35 de dönmüştü benimde 36 ya kadar dönermiş 36 dan sonra zor olur diyor doktorlar ama son anda dönen bebekler bile var canım
tesbihlibebek Canım 1 hafta önden olmasında hiç bir sakınca yok iri bi bebekmiş balık etli gibi yani bir de erkekse hiç hiç önemli değil Baş aşağı durmasınında şuanlık bir önemi yok benim 32 de gittiğimde evet dönmüştü ama doktorumda ebe olan bi arkadaşımında dediği şu bebek bugün baş aşağı dursa yarın yine kafasını yukarı çevirebilir o konu bu haftalarda önemli değil sen sürekli yatma günde ya da iki günde bir yarım saat 45 dk falan yürü onunda az buçuk etkisi olur
Gizemmdenizz Damlas aynı anda hamile kalan arkadasım var oda iki gün önce gitmiş doktor onada söylemiş ters die
tesbihlibebek Gizemmdenizz kendini çok yorma çok uzun mesafelere de gerek yok hızlıda yürüme maksat yürümüş ol aktif ol yani kuzucum vücut hantallaşmasın o yüzden
Gizemmdenizz tesbihlibebek canım tşk ederim ztn çalışıyorum işim zor deil otryorum ama odamda sürekli yürüyorum akşamları eşimde çıkarıyor çok oturduğum zaman belimde agrıyo valla:)