Mervecagin Kızlar 37+4 üz gebelik şekerim var doktor yatışımı veriyor daha Doğum için gün vermedi ama çok korkuyorum. Bu arada ilk Doğumum ve sezaryen olucam
emircagandestan Mervecagin bende bu yuzden bit gun yattim..haftayada gun verdi..37.haftada alacak ınşallah korkulacak bir sey yok
Vcan Mervecagin bende de var gebelik şekeri ama şu haftada alacağım filan demedi doktor 37+4 teyim bu arada
Mervecagin emircagandestan inşallah bana da aynı cesaret gelir doktor yatıcaksın deyince elim ayağım boşaldı bende daha önce 4 gün yatmıştım
Mervecagin Vcan benim enfeksiyonum da vardı o yüzden riske atmayalım dedi doktor herhalde size haftaya falan bi gün söylerler