Sinembuse Evet tecrübeli anneler doktorum bu ayın sonu gelir dedi sizce gelirmi neler yapmam lazım açılma için kasılmalarimda başlamış yavas yavas 😊
Sinembuse AyEr Ben inip çıkana kadar tıkaniyorum🤣🤣 bu haftada aciklik olmasi iyimi sence bebegimi bu ay sonunda kucağıma almak istiyorum cok hayırlısıyla cok heycan yaptım 😊🤗
BenMathilda erken olmus olmuyor mu acaba, yoksa iyi bi tarih mi 🤔 benim de 1 cm acikligim var 34+4deyim, doktor en az 36yi gec muhakkak demisti, 35den sonra sıkıntı kalmiyor mu acaba 🤔
AyEr Sinembuse bıraz haftan kucuk benım bebegım 32+2 doktorum 37 kadar tutmaya calısıcak cunku her an gelmeye calısıyor sıpa🥰
BenMathilda Sinembuse hiim anladım canım hakkinda hayrlisi olsun ama ay sonu ise bana erken geldi merdiven inip çıkmak plates topu icin falan
Deni Canım senınle aynı durumdayım 35 haftalığım ama bende tam tersıne yatıyorum gelmesin die bence bir iki hafta sende dinlen şuan azıcık erken en az 10 gun daha dınlen
Sinembuse Deni doktorumda dolan diyor ne bilim canim anlamadim ki cok kilolu bebek olmasını istemiyor birde normal olsun diye .
Sinembuse Sinembuse benim sıkıntılıydı zate canik hep ilaç kullandım kestim doktorumda 38 haftaya geldim mi doğumun olur demişti şimdi açıklık var dedi nezman nasil olur bilmiyorum demekki 35 hafta bittikten sonra normal doğum için her dr farklı .