AAytach yok canım ne demek istediğini sor 🤗 bebek anne karnında kaka yaparsa gelişimi durursa vs beklemeden sezaryenle alıyor doktorlar. Ama sağlıklı bir şekilde 42 ye kadar giden oluyor onu doktor söyleyecek tabi. Mesela ben 43+ larda doğmuşum 😄 kendi sancını bekle bence eğer kanala inerse suni istersin ama suni de çok illet bisey 😁
Ben kanala inmesi için 9 kat apartmanı her gün 3 kere inip çıktım yavaş yavaş. Sürekli squat yaptım sen de yapabilirsin