Minikkimyager Kızlar hangi nemlendirici veya ilacı kullanıyorsunuz ?Bebek yağı kullanıyorum ama yine de kuruyor cildim kaşıntı oluyor ,tavsiyelerinizi rica ediyorum.teşekkürler 😍