Nermin ben de okuyorum bebeğim 2 aylık olunca anneme bırakmak zorundayım.Başka hiç şansım yok.Daha önce özel sektörde çalışıyordum.Orda da olsam yine aynı olacaktı.Annem bakacak,zor olacak ayrılırken de bakarken de.Ama yalnız değilsiniz.Kimse istemez çocuğunu erken bırakmak.Bu zamanda hayat şartları,borç harç,her şey ateş pahası.Yine çocuklarımız için yapıyoruz bir yerde.Yetişmeye çalışcaz ve kaliteli zaman geçirmek önemli olan.Kolay değil,keşke imkan olsa da bırakmasak ama yapacak bir şey yok.😌