Tubaibrahim canım malesef bu kan pıhtılaşmadı biraz göreceli. Homozigot olmadığı yada faktör v tr pıhtılaşma olmadığı sürece genelde pıhtılaşma yok diyorlar. Ama bu genlerinde heterozigot olup, tekrarlayan düşükler yaşamasına rağmen iğneyle çocuğunu kucağına alan çok var. Daha önce kayıplarınız varsa iğne verecek bir doktor bulmanız iyi olur. Ayrıca facebookta “kan pıhtışaması olan anneler ve anne adayları” diye bir grup var. Oraya da üye olabilirsiniz. Bizim gibi çok anne adayı var orada.