Elaaanur fatma kaya ya gidiyorum alanında çok iyi bir doktor.hayat hastanesinde şükrü bey var o da çok iyi.başlarda fethi beye gidiyordum kalp atışı yok deyip bebeğimi alıyordu nerdeyse.adı çıkmış iyi diye ama kesinlikle iyi değil.çok fazla kürtaja ve sezaryene sevk ediyor.normal doğumu nerdeyse yok gibi.karar senin.