Rabiaibrahim0803 Ezgisare bende de var hele geçen gün kaynımgile gittik nohut yahnisi de vardı etli olduğu için sağlıklıdır dedir iyi gelir diye yedim ama eve geldikten sonra öyle sancılandım ki doğuruyom sandım lavaboya gittikten sonra rahatladım çok şükür